В процесі навчання дуже важлива практика, потрібно робити власні проєкти. І звичано у нас є потреба у нових ідеях. Ці проєкти повинні бути прості та мати ігровий напрямок.
Для цього можемо використовувати дитячі книжки з головоломками, ідеї з інтернету (готові проєкти, при цьому не важливо якою мовою ці проєкти були створені). Але ми спробуємо взяти ідеї із зовсім іншої сфери - проєкти, створені за допомогою Flash.
Більш подробно розглянемо проекти зі збірника “Ілюстрований самовчитель зі створення Flash-ігор”
Повний самовчитель можна завантажити у вигляді архіву з мого профілю onedrive:
https://1drv.ms/u/s!AiZ-TgjyjPdngZ1NAh79a07Vmeb1nA?e=066aGd
Або можна дивитись в інтернеті:
http://samoychiteli.ru/document10125.html
Ось зміст цього самовчителя:
Вступ.
Глава 1. Інструменти Flash, які використовуються для створення ігор.
Глава 2. Вступ до ActionScript.
Глава 3. Елементи ActionScript для створення ігор.
Глава 4. Процес створення ігор.
Глава 5. Створення візуальних ефектів.
Глава 6. Іграшки та дрібнички.
Глава 7. Іграшки-конструктори.
Глава 8. Ігри типу "Знайди та натисні".
Глава 9. Ігри типу "Злови або пропусти".
Глава 10. Ігри типу "Прицілиться та постріли".
Глава 11. Ігри з м'ячем та битою.
Глава 12. Вікторини та загадки зі словами.
Глава 13. Мозаїка.
Глава 14. Головоломки.
Глава 15. Казино та карткові ігри.
Глава 16. Аркади.
Глава 17. Складні прийоми.
Ресурси мережі Internet для Flash-розробника.
Flash - це вже застаріла мультимедійна та програмна платформа використовувана для авторської розробки векторної графіки, анімації, ігор і насичених інтернет-застосунків (RIA), які можна переглядати, програвати чи виконувати в Adobe Flash Player.
Сфера використання Flash різна, це можуть бути ігри, вебсайти, презентації, банери і просто мультфільми. При створенні продукту можна використати медіа, звукові та графічні файли, можна створювати інтерактивні інтерфейси та повноцінні веб програми із використанням PHP та XML.
Але зараз браузери не підтримують цю технологію. Ми можемо тільки подивитись які саме додатки були зроблено на Flash, та спробувати деякі реалізувати на інших мовах програмування.
Можна завантажити архів з самовчителем, розгорнути архів та подивитись які проекти там представлені. Але я розумію, що у деяких учнів немає змоги це зробити (не всі мають доступ до комп’ютера), тому послідовно будемо розглядати деякі глави самовчителя.
До речі, ось деякі скріншоти програм з цієї книжки: