Коротенько розглянемо, що є у самовчителі та порівняємо засоби Flash з Visual Studio.
Зміст глави 1 (Інструменти Flash, які використовуються для створення ігор):
Інтерфейс Flash
Створення кнопок
Створення тексту
Імпорт мультимедійних елементів у Flash
Організація ролика
Підготовка ролика до публікації
Інтерфейс Flash
Так виглядає інтерфейс:
Це головне вікно Flash. Як бачимо там є шкала часу. Це дуже спрощує створення анімації. На жаль у Visual Studio такого немає, тому буде складно зробити деякі речі.
Крім головного вікна у Flash є панелі, меню, але нас це не цікавить.
Створення кнопок
При створенні кнопок у Flash є спеціальна часова шкала, яка містить чотири зображення, необхідні для опису кнопки: Up, Down, Over та Hit.
У Visual Studio такого також немає, але є події, які виникають при натисканні на кнопку, при переміщенні мишею над кнопкою, отже можна зробити гарні проєкти.
Створення тексту
у цій главі йдеться про те, що у Flash є декілька видів тексту - статичний, динамічний та текст, що редагується. У Visual Studio для тексту є елементи Label, TextBox та інші.
Імпорт мультимедійних елементів у Flash
У Flash до проєкту можна добавити зображення та звуки. У Visual Studio також можна.
Організація ролика
У Flash є
бібліотека:
кадри
шари:
сцени,
неробоча область.
У Visual Studio ми можемо знайти деякі подібні елементи. Тут також є неробоча область (за межами видимої частини форми), можна організувати шари (можна розмістити панелі одна над одною), є бібліотека, де зберігаються всі ресурси (зображення).
Підготовка ролика до публікації
Про що тут йдеться?
Незалежно від того, чи ваш ролик є простою анімацією або складним додатком, після закінчення роботи над ним його необхідно експортувати до swf-файлу. Це можна зробити за допомогою команди File Publish (Файл->Опублікувати).
Перед цим, однак, треба перевірити певні елементи ролика і налаштувати його відповідним чином. Це специфічні параметри для Flash (імена копій кліпів, властивості зв'язку, ім'я динамічного тексту, шрифти, команда stop). Для проєктів на Visual Studio створимо аналогічні параметри, які потрібно перевірити по закінченню роботи над проєктом.
Далі, щоб помістити ролик у мережі, його необхідно вставити в HTML-сторінку.