Розпочинаємо роботу над проєктом "Крок за кроком".
Етапи роботи над проєктом
Пропишемо всі етапи роботи над проєктом "Крок за кроком":
1. Початок (обговорення ідеї програми, підготовка зображень)
2. Питання перед стартом
3. Розробка інтерфейсу
4. Написання програмного коду
5. Завершення (тестування програми, виправлення помилок, демонстрація)
Далі розберемо перший етап.
Етап 1. Початок
Це проста головоломка з дитячої книжки представляє собою лабирінт. Потрібно пройти лабіринт від початку до кінця по колах з нарастаючими значеннями - 1, 2, 3...
Можна зробити повністю представлену головоломку. Але це досить багато кол та цифр. Для того, щоб пояснити принцип реалізації програми, достатньо буде скоротити цю головоломку.
Візьмемо лист паперу і намалюємо меншу головоломку. Як саме її малювати? Малюємо кола, потім записуємо цифри на шляху від початку до кінця, а потім пусті кола заповнюємо будь-якими цифрами.
Ось що у мене вийшло:
А ось що вийшло у 5-річного хлопчика:
Спробуйте і ви намалювати власний лабіринт.
Що далі?
Далі ми розглянемо питання як можна намалювати таку головоломку. Спочатку розглянемо методи графічного малювання, а потім спробуємо малювати кола, наприклад такі: