Математична головоломка (етапи роботи над проєктом)

ivt
0
Етапи роботи над проєктом "Математична головоломка":
1. Ідея програми
2. Підготовка зображень
3. Питання перед стартом
4. Розробка інтерфейсу
5. Написання програмного коду
6. Тестування


Розглянемо більш детально ці етапи. По мірі написання постів для окремих етапів, я буду додавати до цієї статті посилання на ті пости.

Ідея програми

Ідею програми взято з дитячої книжки з головоломками: 
Завантажити фотографії сторінок можна за посиланням: 
https://drive.google.com/file/d/16GktJ6hyYhXXeUhHrQ-XWAAhzyLbcjjT/view?usp=sharing (188 Мб)

Ця книжка призначена для дітей дошкільного віку, отже самі головоломки для нас будуть дуже простими. Але ми книжку використовуємо не для вирішення головоломок, а для ідей до наших програм.

Першою програмою реалізуємо математичну головоломку. На сторінці їх чотири, ми зробимо одну:

Завдання: перерисуйте головоломки у зошит та заповніть пусті кола. Ці рішення нам знадобляться під час розробки нашої програми.

Програма буде дуже проста. У вікні програми буде зображено підготовлено заздалегідь зображення головоломки. Поверх зображення ми розмістимо елементи, які дозволяють користувачеві вводити числові значення (елементи TextBox). Ще повинна бути кнопка для перевірки чи правильно користувач заповнив елементи. При натисканні на кнопку буде виконуватися програмний код - перевірка всіх введених значень, якщо якесь значення неправильне - повинно бути виведено повідомлення про помилку.


Підготовка зображень

Зображення можна просто сосканувати зі сторінок книжки. За відсутності сканера можна зробити фотографії. Але при фотографуванні зазвичай потім потрібно редагувати зображення, тому що сторінки можуть лежати не рівно або ми фотографуємо не під тим кутом, або на фото попали зайви елементи, наприклад, сусідня сторінка або текст.

Для редагування зображень я використовую графічний редактор Photoshopю Він дозволяє зробити всі маніпуляції з зображенням - видалення зайвого зображення, зменшення зображення, виправлення перспективи та інше.

Для наших завдань я буду додавати фотограції сторінок з книжки, а також відредаговані зображення. У майбутньому я рекомендую всім обов'язково засвоїти будь-який графічний редактор, щоб ви могли самостійно обробляти зображення.

Ось зображення зі всіма нашими чотирма головоломками:
  

  

Я буду реалізовувати першу головоломку, ви можете взяти будь яку іншу.


Питання перед стартом

Перед початком роботи над проєктом ві повінні вже знати основи роботи з середовищем програмування. Тобто ви вже повинні знати відповіді на такі питання:
  • Яку мову програмування обрати? Visual Basic чи Visual C#?
  • Як встановити середовище програмування на свій комп'ютер?
  • Як створюються програми? (етапи розробки програми)
  • Чим відрізняються версії середовища Visual Studio? (наприклад 2019 та 2010)
  • Як працювати в середовищі програмування Visual Studio? (елементи вікна середовища)
Можливо є інші питання. Кожне питання, яке у вас виникне, обов'язково питайте. На прості питання я дам відповіді у коментарях, для деяких питань за необхідності я буду створювати нові пости або записувати відео.

Всі ці питання ми обговорюємо у статті:


Розробка інтерфейсу

Практична робота по розробці інтерфейсу програми:


Написання програмного коду

Посилання на практичну роботу буде додано пізніше.


Тестування

Етап тестування дуже важливий при створенні буль якого проєкту. На цьому етапі проводиться робота з програмою, виявлення помилок в роботі, їх нотування та відправлення проєкту на виправлення.
Гарною практикою є обмін програмами між учнями. Кожен може "погратися" в програму іншого учня. І, як показує практика, так легше виявити помилки, адже, як відомо, своїх помилок найчастіше ми не помічаємо.



У коментарях пишіть до яких етапів вам буде потрібна допомога (до яких знімати відео, а до яких достатньо тексту та скріншотів?).



Дописати коментар

0Коментарі
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Дописати коментар (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !