Будемо створювати програму для навчання дітей дошкільного віку математиці та логіки.
Ідея програми
На формі розташовано малюнок з головоломкою. У деяких колах вписані цифри, інші залишаються порожніми. Завдання користувача - заповнити порожні місця, щоб усі математичні дії збігалися.Що вивчається під час розробки інтерфейсу програми
- як створити проєкт у середовищі програмування Visual Studio 2022
- основні вікна середовища програмування - вікно властивостей (Properties), панель елементів (Toolbox), меню та панель інструментів
- як додати на форму елементи
- що таке елемент TextBox, навіщо він потрібен у програмі
- як зберегти програму
- як запустити програму на виконання
4. Додати на форму елемент Label, розмістити його над пустим колом над зображенням головоломки, встановіть для нього такі значення властивостей:
5. Додати на форму ще елементи TextBox, розмістити їх над пустими колами над зображенням головоломки, встановіть для них такі самі значення властивостей, як і для першого елемента TextBox.
Порада: нові елементи можна додати на форму, зробив копію першого елемента.
6. Збережіть проєкт.
7. Запустить програму на виконання (натисніть на панелі інструментів кнопку з зеленим трикутником або натиснувши F5 на клавіатурі).
Розробка інтерфейсу
1. Відкрийте середовище програмування Visual Studio 2022
2. Створіть новий проект (тип проекту Windows Forms App, мова програмування Visual Basic, назва проекту Math)
3. За допомогою вікна Properties встановіть значення для форми:
Властивість | Значення |
BackgroundImage | Завантажте файл math01.jpg |
BackgroundImageLayout | Stretch |
FormBorderStyle | FixedSingle |
MaximizeBox | False |
Size | 400, 416 |
StartPosition | CenterScreen |
Text | Maths and logics |
4. Додати на форму елемент Label, розмістити його над пустим колом над зображенням головоломки, встановіть для нього такі значення властивостей:
Властивість | Значення |
BackColor | Silver |
Font | Segoe UI, 20 pt, style=Bold |
Text | прибрати значення |
Size | 46, 43 |
TextAlign | Center |
5. Додати на форму ще елементи TextBox, розмістити їх над пустими колами над зображенням головоломки, встановіть для них такі самі значення властивостей, як і для першого елемента TextBox.
Порада: нові елементи можна додати на форму, зробив копію першого елемента.
6. Збережіть проєкт.
7. Запустить програму на виконання (натисніть на панелі інструментів кнопку з зеленим трикутником або натиснувши F5 на клавіатурі).
Завдання
1. Перевірте роботу програми:
- назва вікна не повинна залишитися Form1
- вікно повинно запускатися у центрі екрану
- вікно не повинне змінювати свого розміру, якщо користувач спробує його розтягнути
- не повинно бути кнопки управління вікном Maximize (користувач не може розгорнути вікно)
- на формі повинні бути розташовані все необхідні елементи
Запишіть відповіді, вони нам знадобляться для наступного етапу (етапу створення програмного коду).
- назва вікна не повинна залишитися Form1
- вікно повинно запускатися у центрі екрану
- вікно не повинне змінювати свого розміру, якщо користувач спробує його розтягнути
- не повинно бути кнопки управління вікном Maximize (користувач не може розгорнути вікно)
- на формі повинні бути розташовані все необхідні елементи
2. У зошиті розгадайте цю головоломку, а також інші головоломки:
Запишіть відповіді, вони нам знадобляться для наступного етапу (етапу створення програмного коду).