Ідеї для наступних проектів

ivt
0




У мене є кілька ідей для наступних проектів. Всі ці ідеї, як і попередня, взято з дитячої книжки з головоломками. Пропоную обговорити як хто бачить реалізацію цих ідей, тобто як зробити кожну таку ідею у вигляді програми.


Крок за кроком





Розмальовка

 


Знайдіть пари







Знайдіть відмінності








У саду




Доміно



Кольорове судоку










Англійська мова





Перші думки як зробити такі програми


Ігри "Крок за кроком".
Завдання ігрока послідовно пройти шлях від входу до виходу, проходивши по колах, які пронумеровані послідовно.
Як таке зробити?
У Visual Studio немає такого елементу який би відображав коло. Наприклад, у Delphi є зручний компонент Shape, від дозволяє виводити коло. В Visual Studio намалювати коло можна лише використовуючі графічні функції, наприклад DrawEllipse.
Тому простіше таку програму зробити з використанням квадратних елементів, наприклад Label.
При натисканні мишею на елементі Label потрібно перевірити колір елементу та значення, якщо користувач там ще не був, то зробити хід.
Поточне значення кроку зберігати в змінній. 


Ігри "Розмальовка"
Завдання ігрока - вибрати колір, яким він буде малювати, а потім клацнути мишею на квадраті з такою з цифрою. Обраний квадрат повинен зафарбуватися обраним кольором.


Ігри "Знайдіть пари"
Завдання ігрока - обирати мишею однакові зображення. Якщо вони співпадають, то вони повінні зникати з екрану.
Як таке зробити?
Спочатку доведеться підготовити зображення. Якщо це сторінка з книжки з різними зображеннями, то доведеться їх вирізати, щоб вони були збережені в окремих файлах.
Зображення завантажуються у елементи PictureBox. У програмі простіше за всього задіяти властивість Tag. Ця властивість дозволяє зберігати будь-яке значення.
Елементам з однаковими зображеннями можна присвоїти однакові значення Tag. При натисканні на елементах PictureBox перевіряти чи однакові у них значення Tag. Якщо однакові - прибирати елементи з екрану.


Ігри "Знайдіть відмінності"
Як таке зробити?
На формі поверх фонового зображення розмістити прозорі елементи PictureBox. При натисканні мишею на них воні можуть змінювати фоновий колір або може відображатися рамка.


Ігра "У саду"
Ця ігра аналог програми "Пошук предметів", яку ми робили за заняттях. Інструкції є на сайті з уроками.


Ігра "Доміно"
Як таке зробити?
Задіяти окремі елементи PictureBox.
Як повинно все працювати - ще треба подумати.


Ігри "Кольорове судоку"
Як таке зробити?
Задіяти окремі елементи PictureBox.
Як повинно все працювати - ще треба подумати.


Ігри "Англійська мова"
Як таке зробити?
Досить важка програма. Потрібно зберігати окремі слова для перевірки. Можливо доведеться використовувати двомірні масиви. Але ще треба подумати.



Поради

Як можна спростити розробку програм?
1. При розміщувані на форму елементів користуватися командами копіювання.
2. Для вирівнювання елементів на формі є окремі зручні команди - Align to left,  Align to right тощо (розташовані на панелі інструментів)
3. Якщо на формі багато подібних елементів, обробники подій не потрібно писати окремо для кожного елементу, можна написати один обробник подій та використовувати об'єкт sender.





 

Tags

Дописати коментар

0Коментарі
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Дописати коментар (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !